Click here for Myspace Layouts

Ahad, 3 April 2011

sunyi . bosan . tadak punca!

mentang2 kredit bnyk kira nk p kcau org ja aku nieh . dh la borinx dok sorang2 dlm umah nie . grrrr .mcm nk mati ja . blh sewel dok smbng sorang2 .haha .nizam keja ja dya tuh . bru2 nie gdoh 3 ari brtrut2 .ingtkan dh break dh .huh .lega la dak . mka aku slumber ja mnx break tp dlm hati ,?? JANGAN !! haha .ego ja tuh .mlm smlm dh ok .msing2 dh mnx maaf .kih3 .mcm bdk bodo g .tp kot mna pon bhagia aeh . yela kmi cple dh nk msok 4 thun .lma jgk tuh . merapu sdh aku nieh . u all taw .. dlm hdup aku nie xpnah da rsa seronok mcm org lain .aku nk seronok pon 1 nie ja .nk melancong dgn family .brhmpun rmai2 .. seronok sngt kalo blh cpta kenangan mcm tuh . tp ?? x mngkin .. mak abah dh brcerai . xdak kseronokan lg . org yg jd semangat aku dlm hdup nie abg ren ,abg lie , mak , amy ,adk na , nizam . hmm ..

mak !! blik la keja cpt2 ... tkt sorang2 .. haha .aku memang seorang pnakut kalo u all nk taw . siang ka mlm ka kalo dok sorang mula la pkir bnda2 ngarut . hahahaha ..cemuuuiihh !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


hidup mesti mau relax .. no tension2 ..haha