Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 23 April 2011

bangun awal la plak....


praktis nk bngun kt plkn nnti ka??aiiyaaa .. pg2 dh xde spa kt umah nieh ..pkat p keja la p sek la tinggai la aku sorang2 kt umah ....sunyi bagai nk giler..bngun2 je tido trasa lapar ais krim? mana nk cari?kdai pon x bkak lg ..so dlm kui 10 a.m aku g la jalan2 p kdai bli ais krim ...peerrrhhhhh!!


         kesedapan yg x trhingga la !! suka nya .....hahaha! pas2 bli magi utk mkn sampingan ja ...yela dh kt umah tuh xde apa bnda pon nk mkn ...abes ja suma tuh aku tgk tv ..kak aku dh tido ..sbb bru blik kje awai pg tadi..iisshh! lpar mcm2 aku nieh ..xpnah nk knyang la npe tah ..arini aku jd lpar sngt..dlm otak pkir mcm2 bnda nk mkn ..heheheh ...


wahhh! sedap nyer........lama2 gemuk jgk aku cmni .. nafsu mkn kuat gler ..hahah!! berangan tuh mcm2 .
bila ingatkan blik time ngn dear ?? aku jd glak sorang2..hmm..tiap kali kalo mkn kfc aku je lbih dear xpon ..haha..terima kasih krana mlebihkan saya dari diri anda..hehe..
xsia2 kyta kwn lma ..hmmm

 sentiasa ada msa utk saya..hehe! tengs sngt2 ..phm keadaan saya n family saya.. saya selalu ingat psanan dear jauh mana kita p jgn lupa diri,blajar btl2.....jauh dri bnda2 x baik..jga diri sbagai seorang gadis... terima kasih ats semua nsihat tuh ...dgr nsihat mak,jgn nk degil or nkal..atleast org nsihat tuh semua utk kbaikan kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


hidup mesti mau relax .. no tension2 ..haha