Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 19 Mac 2011

20.3.2011 (ahad)

adusshh .. smlm tgh elok2 tgk cter kt tv 2 tba2 ja letrik trptus . mletup trbkar .tme 2 tkt gla babi ..yala tkt trbkar rmah xpsai ja ..tgk2 kt smpng jln umah aku ja yg trbkar ..semua owg tme 2 jd kalot ..hmm ..lbih dri bnjir ari 2 ja ..pkat kuar umah hbis .nk tgk kjadian 2 ja pon ..haha .. owg dok kalot yg aku nie blh dok gdoh ngn nizam ..mluat aeh ..pokpek2 xabeh2 ...skit tlinga la!!! msj2 jd sngguh la mrajok nieh ..lntak la ..dh la ptg 2 kmas rmah ..kcing amy la pnya kja ..buang air bsar mrata,kncing mrata ..haiisshh!! letih aeh ..dgn adk aku blik umah lmbat jd kja plak nk kna p cri dya ..skit hti,pnas hati suma da la time 2 ...ya allah ..cpt2 la bg aku msuk mngaji ..xlarat nk dok umah nieh ..hari nieh jd hri yg x hppening utk aku ..gram thap dewa !! dgn duit xdak ..bosan gla ..hmm .. BAD DAY !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


hidup mesti mau relax .. no tension2 ..haha